Flisaskriver

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Flisa - 13 januari 2010 22:33


Idag var jag raskt uppe ur min säng.

Såg till att barnen kom sig till skolan och sedan hamnade jag i soffan. Där ligger jag och sappar på tv;n. Ser en massa som behöver göras, men jag orkar inte....

Förstår att jag har "hangover" från gårdagens träff med psykologen. Ont ska med ont fördrivas säger man ju.

Jag är bara så trött på att må så här...

Nu försöker jag ladda för en tripp till jobbet i morgon. Ska på visning av det nya huset som vi skall flytta till i April. Det käns riktigt spännande att få se, det vi fram till nu bara sett på papper i form av en ritning. 

Av Flisa - 13 januari 2010 13:26


Idag är jag som klubbad. Hela kroppen gör ont, varenda muskel i kroppen skriker.

Har ingen lust till någonting... Borde en massa, men var finner jag den orken?? Får bli en annan dag helt enkelt.

Natten har varit sådär. Knaprade alla piller jag hade att tillgå innan jag somnade, så kroppen var rätt seg. Jag har sovit i omgångar. Vaknat x flera och då med bilder som igår inom mig. "Har startat filmen igen!"

Fortsätter att känna mig sådär illamående.


Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards