Flisaskriver

Alla inlägg under augusti 2012

Av Flisa - 14 augusti 2012 12:21

I natt var det så dax för en mardröm igen...

Ligger helt naken på en brits. Allt är mörkt och kallt. Ser inget annat än det som händer precis där jag ligger.

Känner händer runt mina fotleder upp över fotryggarna. Sitter fast med fötterna helt sträckta...

Ovanpå mig finns det en mansfigur som dels trycker in något kallt och tungt där bak samtidigt som han använder sin egen upptill.

Känns som om jag ligger där i evigheter.

Känner hur det går sönder och bränner så att jag knappt kan stå ut.

Men kommer inte därifrån eftersom jag sitter fast.

När jag sedan vaknar sitter smärtan kvar. Det går knappt att sitta på hela dagen...

Av Flisa - 13 augusti 2012 00:15

I helgen har dottern varit hos sin pappa.

Hon åkte dit med ett stort leende på sina läppar och kom hem storgråtande och med känslan att dem hon älskar sviker henne.

Det gör bara såååå ont att se henne så ledsen.

Han har berättat att han tänker flytta till Stockholm sista november, till en tjej som han träffat över internet och besökt sista helgen på sin semester... En enda träff och man tar ett sådant beslut, helt sjuuukt...

Jag är så jävla besviken och arg... men kan inte riktigt visa det.

Det enda jag kan göra är att försöka trösta min skatt och lova henne att jag aldrig kommer att lämna henne.

För mig skulle ett beslut som han nu har valt, vara en omöjlighet.

I mitt liv är hon den allra viktigaste och kommer så att vara för alltid.

Hon får gråta ut i min famn men vill mest vara för sig själv på rummet och planera för att sova hos kompis på månsad kväll.

Tack och lov att hon funnit sin första riktiga kompis/BÄSTIS.

Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards