Flisaskriver

Alla inlägg under juli 2011

Av Flisa - 9 juli 2011 19:40

Måste få skriva av mig, drömmer så otäckt och dessutom återkommande…

Natten är full av mardrömmar. Jag drömmer hur jag är ute på en ö inte så långt härifrån.

Där har jag stött ihop med två våldsamma män som sliter mig i stycken, bit för bit. Alla delar som man sedan kan ha sex med använder de.

Jag ser hur man om och om igen använder min vagina och min mun som separerats från huvudet. De håller dem i sina händer och turas om med de olika delarna. Jag ser hur de kastar dem emellan sig. I luftfärden rinner allt kletigt, smetigt ut och blir på så sätt redo att användas igen.

I mitt huvud där jag själsligen befinner mig, ekar deras läten av välbehag och lust. Allt sker i ett buskage nära huvudgatan på ön. Hela tiden traskar turister och boende förbi. Helt plötsligt ser jag min psykolog (L) komma gående mot mig. Hon känner igen mig, mitt huvud som ligger slängt i gräset bredvid några andra
kroppsdelar. Jag ser hur hon reagerar med avsky, men kommer fram till mig ser hur jag ligger utspridd i flera delar. Hon börjar plocka ihop de hon ser och ropar sedan på hjälp av fler som finns på gatan. Jag ser hur någon plockar upp sin telefon och ringer polisen. Samtidigt som jag hör hur männen blir rädda och avbryter det de håller på med i buskarna.

Detta missar människorna som samlat sig i en liten klunga runt fynden. Känner mig lättad av att L finns där och förhindrar att fler ser mig. Jag känner en gnagande känsla av skam…

Männen får fort på sig sina kläder och smyger in i skogen bredvid och försvinner.

Där vaknar jag, helt genom blöt i svett och med en enorm hjärtklappning…

Nu är det andra gången jag drömmer precis samma dröm med några veckors mellanrum. Det känns jätte obehagligt.  Önskar att jag hade psykologen tillgänglig så att vi kunde prata om detta. Vill inte att detta ska jaga mig hela sommaren. Men hon har ledigt ända till i slutet av augusti.

Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards