Flisaskriver

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

Chockad, eller inte....

Av Flisa - 13 augusti 2012 00:15

I helgen har dottern varit hos sin pappa.

Hon åkte dit med ett stort leende på sina läppar och kom hem storgråtande och med känslan att dem hon älskar sviker henne.

Det gör bara såååå ont att se henne så ledsen.

Han har berättat att han tänker flytta till Stockholm sista november, till en tjej som han träffat över internet och besökt sista helgen på sin semester... En enda träff och man tar ett sådant beslut, helt sjuuukt...

Jag är så jävla besviken och arg... men kan inte riktigt visa det.

Det enda jag kan göra är att försöka trösta min skatt och lova henne att jag aldrig kommer att lämna henne.

För mig skulle ett beslut som han nu har valt, vara en omöjlighet.

I mitt liv är hon den allra viktigaste och kommer så att vara för alltid.

Hon får gråta ut i min famn men vill mest vara för sig själv på rummet och planera för att sova hos kompis på månsad kväll.

Tack och lov att hon funnit sin första riktiga kompis/BÄSTIS.

 
 
Ingen bild

Zalome

19 augusti 2012 01:48

Skickar många varma kramar till henne.
Ja verkligen kanon att hon har funnit en bästis som kan finnas där och ge henne glädje.
Många kramar till dig oxå vännen. Även om du inte kan visa din ilska när hon är närvarande så tillåt dig själv att känna och uttrycka dig när du är ensam. Kram.

Flisa

13 december 2012 14:42

Kraaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Flisa - 10 april 2014 23:01

Mår skit... Orkar inte jobba. Vill inte vara här och nu. Hur kunde jag vara så jävla dum och skaffa barn. Sitter fast, kan inte svika henne eftersom hon inte har någon annan som bryr sig. Men hur ska jag orka?? Har inget liv längre. All...

Av Flisa - 5 januari 2014 11:08

Hela drömmandet startar redan innan jag riktigt tycker att jag somnat. När man är i det läget att man liksom domnar bort, men ändå ser det som finns i rummet framför sig. Över mig kommer liksom en tromb, en snurrande konisk form som tränger in i mi...

Av Flisa - 14 december 2013 21:08

Sliter, river, drar... Det gör ont och skaver Jag går sönder... Du skrämmer mig så Du har mig i ett järngrepp   Bara en dag Eller två Varför håller du så hårt? Varför är det såhär? Varför finns alla frågor, utan svar?   Herr Å...

Av Flisa - 30 september 2013 21:28

Blir lite förskräkt när jag nu äntligen har loggat in och ser att jag i snitt har ca 70 läsare/månad och inte har skrivit en endaste rad sedan februari... Här händer det massor. Både med mig som person och i min själ. Jag ska försöka bena lite i de...

Av Flisa - 7 februari 2013 16:25

I natt fick jag sova nästan hela natten. Somnade dessutom om, när dottern åkt till skolan och sover ostört några timmer till. När jag sedan vaknar av mig själv, känner jag mig utvilad och pigg! Minns inte den känslan... När jag sedan kommit upp ur ...

Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards