Flisaskriver

Direktlänk till inlägg 5 januari 2014

Mardrömsnatt

Av Flisa - 5 januari 2014 11:08

Hela drömmandet startar redan innan jag riktigt tycker att jag somnat. När man är i det läget att man liksom domnar bort, men ändå ser det som finns i rummet framför sig.

Över mig kommer liksom en tromb, en snurrande konisk form som tränger in i mig där nere... Trots att jag både kniper och sparkar vilt omkring mig går det inte att avlägsna det som pressar in i mig och åsämkar mig en jävulsk smärta. Känner hur det spänner och brister i kanterna runt om. Hur det sipprar varmt och kletigt ner mot underladet som jag ligger på.

Efter något som känns som en evighet snurrar "tromben" ut ur mig. Den ser nu ut som en avlång påse av plast som när den precis är över mitt huvud brister och hela mitt ansikte täcks av ett kletigt varmt sekret i mängder, som en flod som aldrig tar slut... Drömmen har sedan gått på repit hela natten, så fort jag har varit vaken och bytt sovställning har den börjat om igen.

Känner mig fortfarande kletig och äcklig trots en lång och nogran dusch på morgonen. Idag blir det en tung och lång dag... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Flisa - 10 april 2014 23:01

Mår skit... Orkar inte jobba. Vill inte vara här och nu. Hur kunde jag vara så jävla dum och skaffa barn. Sitter fast, kan inte svika henne eftersom hon inte har någon annan som bryr sig. Men hur ska jag orka?? Har inget liv längre. All...

Av Flisa - 14 december 2013 21:08

Sliter, river, drar... Det gör ont och skaver Jag går sönder... Du skrämmer mig så Du har mig i ett järngrepp   Bara en dag Eller två Varför håller du så hårt? Varför är det såhär? Varför finns alla frågor, utan svar?   Herr Å...

Av Flisa - 30 september 2013 21:28

Blir lite förskräkt när jag nu äntligen har loggat in och ser att jag i snitt har ca 70 läsare/månad och inte har skrivit en endaste rad sedan februari... Här händer det massor. Både med mig som person och i min själ. Jag ska försöka bena lite i de...

Av Flisa - 7 februari 2013 16:25

I natt fick jag sova nästan hela natten. Somnade dessutom om, när dottern åkt till skolan och sover ostört några timmer till. När jag sedan vaknar av mig själv, känner jag mig utvilad och pigg! Minns inte den känslan... När jag sedan kommit upp ur ...

Av Flisa - 2 februari 2013 15:58

Idag är livet tungt. Det känns som om ett svart täcke har ramlat över mig. Efter veckans upplevelser under min EMDR behandling blev det så tydligt hur vidrigt sjuka människor mina förövare är. Hur kan man bara göra som de gjorde och dessutom fler...

Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards