Flisaskriver

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Flisa - 12 januari 2010 23:23


Idag har jag träffat doktorn som avrådde mig att börja jobba just nu. Däremot tycker hon att jag ska öka min sociala tränining på jobbet. Var två gånger i December när jag deltog i arbetsplatsträffarna den månaden.

Jag har redan varskott min chef som ska fundera hur vi kan få till någon vettig syssla när jag kommer dit.

Därefter till hjärtsvikts mott som visar ett fortsatt lågt blodtryck. Därför kan man inte denna gången heller öka min medicinering.

Bilen är på verkstan på genomgång, eftersom den har "dött" två gånger när jag har varit ute och kört med den.

Därefter avslutar jag dagen med EMDR hos psykologen. Idag valde vi att jobba med min sorg när jag miste mina foster som jag bar på och sedan halvåret efteråt miste min älskade pojkvän... Jag kan säga att det blev riktigt mega jobbigt. Medans jag var där kämpade jag för att hålla ihop och få ur mig det jag behövde. Efteråt bara skjöljde känslorna över mig. I kväll har jag varit riktigt, riktigt ledsen. Känner fortfarande mig lika skuldbelagd och dålig, men vi får jobba vidare nästa vecka, så hoppas jag att jag ska kunna lägga detta bakom mig.

Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards