Flisaskriver

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Flisa - 11 januari 2010 23:45


Idag känns det som om dagen är en transportsträcka...

Jag laddar inför morgondagen i storstan. Jag ska på verkstan med bilen som bara dör när man kör den. Därefter ska jag träffa doktorn och disskutera min fortsatta sjukskrivning-rehabilitering åter till att vara yrkesverksam. Känner mig "peppad". Vill verkligen åter till jobbet, men det måste bli i lagom dos.

Därefter hjärtmott för att förhoppningsvis öka mina medicin doser. Problemet är mitt låga blodtryck.

Avslutar sedan stadsdagen med 2 timmar hos min psykolog. Eftersom vi satt upp en vårdplan, vet jag redan nu att det kommer att bli rätt så tufft.

Efter denna heldag måste jag på något vis svänga av mig dagens händelser och sedan närvara vid brorsonens 4 års dag. Undrar vad vi ska ge honom i pressent??? Så här nära julen känns det svårt.

Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards