Flisaskriver

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Flisa - 4 januari 2010 15:39


Idag är det riktigt tråkigt och trist. Det blåser kallt som bara den. Har varit till affären en tur och sedan bara ugglat innomhus.

Vi bakade 4 limpor efter lunchen. Nu har vi precis smakat dom, med godkänt resultat.

Vi har också provspelat ett av dotterna nya julklappsspel. Riktigt trevligt och snabbspelat. Det gillar jag. Hellre spela två gånger om man så vill. Med spelet följde det med, en DVD-skiva där man fick olika uppdrag till att flytta vidare. Den som sedan vinner är inte den som först kommer i mål. Utan den som har den rätta nyckelen till skattkistan. Det är också DVDn´s uppgift att prova vilken nyckel som just denna spelomgången är den rätta.

Jag och dottern vinner var sin gång och får då välja vilken filmtrailer man vill se från skrivan.

Lättsamt och bra.

Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards