Flisaskriver

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Flisa - 2 januari 2010 11:02


Det går knappt att fatta...

Känns som om jag vandrar i jyttja. Varför tar det aldrig slut?

Jag börjar tycka att jag är värd något roligt i allt mörker.


      

Av Flisa - 2 januari 2010 00:43


Sitter här och sorgen bara väller ur mig.

Min älskade farbror H har hastigt avlidit i kväll hemma i tv-soffan. Som tur är har jag träffat honom två gånger den senaste veckan. Det känns så overkligt, jag kan inte förstå att jag aldrig med ska få en bamsekram av honom...

I stället tvingas jag nu gå på begravning med min "förövare farbror"... Det vill jag inte vara med om. Men att avstå begravlingen känns inte riktig, inte som något alternativ... Jag vill verkligen ta avsked en sista gång.

Måste på något vis sätta upp en strategi! För att hålla ihop och inte känns mig traumatiserad efteråt.



Finaste du, Vila i frid     

Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards