Flisaskriver

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Flisa - 21 maj 2009 23:41


Snart är denna dagen till ända.

Jag fortsätter att vandra runt som en vålnad.

Helt nollad, livlös och tom.

Äcklet inom mig, äter upp mig. Det förvandlas till något som är farligt. Någon som bara kan skada utan att det känns någonting. Jag är bara tom och stickig som en sjöborre på havets djup.

Av Flisa - 21 maj 2009 00:50


Efter en natt med fasansfulla mardrömmar känns det som om jag inte vågar sova längre.

Jag har hela dagen försökt med olika knep och trix som jag fått lärar mig genom min psykolog L.

Idag fungerar dessa dåligt. Jag kan inte riktigt bli av med äckelkänslan som bitit grepp om mig igen.

Hela jag, har känslan av att vara inkletad av sp**ma. Jag drömde i natt om rena övergrepp där mycket av den varan var med.

Det är så äckligt att jag får nästan en panikattack bara av att jag sitter här och skriver.

Jag kan bara inte vidröra eller smaka på kletiga ting. Jag önskar så att jag kunde äta såser, fil och olika röror som man bjuds på ibland. Men det går inte. Jag har verkligen försökt lära mig men tyvärr, bjud på något annat så slipper ni se mig plågas och i värsta fall spy.

Att borsta tänderna är ett skådespel säger de som närvarat i jobbiga stunder. Jag tycker bara att det är jobbigt.


I mitt vardagsrum står en helt ny toalett och väntar på montering. Den har stått där i >1 vecka nu. Vet inte riktigt hur länge den ska stå där men jag kan inte montera så det lär dröja ett tag till.

När min dotter frågade i kväll hur länge vi ska ha en toa i tv-rummet svarar jag;

- Ska vi inte fixa så att vi kan kissa framför tvn i stället?

- Neeeej!

- Jag tänkte att det skulle väl vara bra.


Inom mig tänker jag att den står där för att jag ska kunna spola ner mitt äckel.

Eller kanske hela jag?!

Det är väl där, äckel passar bäst!


Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards