Flisaskriver

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Flisa - 1 februari 2009 13:09

Jag har just nåtts av vetskapen om att min allra bästa vän hamnat på sjukhuset.

Vill bara säga att du är viktig och oerhört värdefull!

Du måste tänka på dig själv ibland också...

Jag hoppas på ett snabbt tillfrisknande.

_______________
En kram gör en bra dag, ännu bättre.
En kram gör en omöjlig dag, möjlig. /Din vän Flisa

Av Flisa - 1 februari 2009 13:06

Innan jag går sönder

får jag be dig som är min vän

Att hålla hårt runt om mig

tills jag blir lugn igen


Du, behöver inte säga något
jag kräver inga ord
För jag kan ändå inte höra
när det är kaos innombords


Jag vet,
jag har varit här förut
Och din närhet
kan hjälpa mig att stå ut


Din värme
och dina lugna andetag
Gör att ångesten till slut
släpper sitt tag


Så snälla
Jag ber dig, igen
Håll om mig hårt
Om du orkar vara min vän...

Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards