Flisaskriver

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Flisa - 29 mars 2009 22:59


I helgen har jag jobbat. Man kan kanske inte kalla det jobbat. Vi har så oerhört lugnt att man nästan känner det som om man inte förtjänar sin lön. Men det är väl lite det som är tjusningen med vårdyrken. Ingen dag är den andra lik.

Jag känner mig ändå helt slut i kropp och själ.

Sov ca 3 timmar i natt eftersom det blev sommartid och vi "tappade" en natt. Tycker att det är ganska konstigt att vi skuvar fram våra klockor.

I morgon ska jag vara barnfri under dagen och träffa psykologen på eftermiddagen. Gruvar lite för att träffa henne. Samtidigt skulle jag absolut inte vilja vara utan våra träffar. Konstigt hur man kan känna sig.

Nu kommer tröttheten skjöljande över mig. Jag ska genast avsluta och krypa i säng. Behöver sova i natt om jag ska orka med morgondagen.

Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards