Flisaskriver

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Flisa - 27 mars 2009 23:54


Jag känner mig så lättad. Deta trots att jag egentligen inte vet med säkerhet att jag vunnit min kamp mot försäkringskassan. Men varför har jag fått pengar om de inte tänker ersätta mig?!

Jag skulle vilja fira.......

Av Flisa - 27 mars 2009 16:25


Idag har jag med en stor klump i magen "knappat" in månadens räkningar via min internetbank.

Jag saknar barnomsorgsräkningen. Var har jag lagt den då???

Efter mycket letande hittar jag den till sist.

In på banken igen och vad ser jag.

Kontosaldot har ökat till en otroligt orimlig summa. Jag knappar klart och tittar sedan in på kontouppgifter. Där finns en summa från försäkringskassan?!?! Har mitt skrivande gett resultat? Jag vet inte, men ett litet ljus tänds åter i mörkret. Längtar efter måndagens post. Kan det komma ett beslut på papper från dem då. I sista brevet jag fick från dem stod de ju; Förvänta dig ingen ersättning. Det kommer att ta 30 dagar till ett beslut. Det är 5 dagar sedan jag postade brevet med skrivelserna från mig och min chef.

Känner att jag måste bara fira detta!!!

En dyster och tung dag blev helt plötsligt en sprudlande lyckodag.

Puss och Kram till alla som kämpar. Det kan verkligen löna sig.

Av Flisa - 27 mars 2009 11:03


Vill bara skrika och gråta.

Nattens spöken har härjat helt fritt i natt.

Jag känner mig som en "slemmig amöba".

Skulle bara vilja gräva en stor grop och försvinna...

Trots att jag har flera lager kläder känner jag mig helt naken.

Varför? Hur kunde ni? Hur ska jag bli fri?

Jag kommer aldrig kunna förstå eller förlåta...

Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards