Flisaskriver

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Flisa - 16 mars 2009 22:21


Så var det kväll och arbetsdag i morgon. Ska upp före 05.00, känner mig kroppsligt trött men är så rädd för att sova just nu.

Hoppas verkligen att jag kan jobba mer med mitt minne i morgon hos psykologen. Denna gången har en massa nya minnen lossnat. Minnen som jag aldrig varit medveten om, men nu känns helt riktiga.

Hur kan man glömma allt otäckt man utsatts för?

Jag vet och förstår egentligen att det är en försvarsmekanism, men ändå. Idag har jag ont i hela kroppen. Träningsvärk utan att jag har gjort någonting. Jag har ju bara kämpat för mitt liv i natt. Det kändes verkligen som om jag skulle kvävas. Jag kunde inte andas...

Tror att jag ska sitta och sova i natt. Börjar med att lyssna på lite musik och mitt avslappnings program på Mp3´n. Bäddar upp Saccosäcken i sängen som ger en skön ställning. Den är bra till mycket.

Hoppas vi alla får en skön natt!

Av Flisa - 16 mars 2009 10:42


Så har en ny natt passerat.

I natt vaknade jag vid 03-tiden. Både sängen och jag är alldeles våta av svett. Jag minns inte vad det var jag drömde, men man förstår rätt snabbt att det inte var någon vacker sommar dröm.

I morgon ska jag åter igen träffa psykologen. Vi får nog fortsätta med samma minne som vi jobbade med förra veckan. Det känns inte som om det är klart. Jag tycker att det "surrar" i skallen mest hela tiden.

Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards