Flisaskriver

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Flisa - 5 mars 2009 23:01


Idag är det ett år sedan min sambo lämnade nycklarna på bordet och aldrig kom hem till oss igen, som min sambo.

Det gör fortfarande ont när jag tänker på sättet han valde att avbryta vårat 7 åriga förhållande på. Genom att vara otrogen och inleda ett nytt förhållande med en annan innan jag ens förstått att han inte var nöjd.


Jag läste en gång en artikel i en "skaller"tidning som handlade om Amanda Jensen (2;a i Idol 2008) där pratade hon bl. a. om otrohet. Så här stod det att läsa.


Om man har ett förhållande med någon så är det som att man bär runt på den personens hjärta i sina händer.

Att vara otrogen är att kasta det på marken, spotta och trampa på det.

Jag kan inte tänka mig att det finns något som gör ondare...


Tack Amanda för de fina orden. Det kändes verkligen så.

Jag kommer nog aldrig kunna förstå varför han valde att göra mig och sina barn, så illa och aldrig kunna komma med en förklaring.


Presentation

MixPod

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är det som gör att du läser/hittat min blogg?
 Jag är en vän
 Jag är en överlevare
 Jag har fått adressen av en vän
 Jag hittade hit via sökmotor
 Jag är bara nyfiken
 Jag surfar runt

Flisas Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards